Ledige pladser i skoleåret 2024/2025

Skal dit barn begynde i 0. klasse efter sommerferien? Eller skal det til at starte i 2., 3. eller 6. klasse? Så har vi plads til dit barn på Tange Kristne Friskole. Vi har også enkelte pladser på andre årgange.

Ring og spørg.

Tange Kristne Friskole ligger i naturskønne omgivelser tæt ved både skov og sø.

Vi er en kristen friskole. I praksis betyder det, at vi ser børn og voksne som elskede, værdifulde, unikke og underfulde skabt.​

Vi ønsker at give børnene en god og tryg start på skolelivet, og vi brænder for at skabe en hverdag med høj faglighed og tid til den enkelte.

Der er god plads til bevægelse, samt musisk og kreativ udfoldelse i mange af skolens fag. Vi ønsker at give hver enkelt elev positive udfordringer og medbestemmelse over egen læring.

Aktuelt har vi ledige pladser, primært i 0., 2., 3. og 6. klasse i det kommende skoleår 2024/2025.

Vil du gerne vide mere om skolen, så kontakt vores skoleleder Leif Bjerg Thomsen på tlf. 86659211, eller aftal et tidspunkt til en rundvisning på skolen.

Hjemmeside fra e-hjemmeside.dk